पत्र पत्रिका बाट -साभार http://annapurnapost.com/news/73688
रसुवा : काठमाडौंलाई चीनसँग
जोड्ने दुई देशको
उच्च रणनीतिक महत्ववको सबैभन्दा छोटो
सडक असारभित्रै खुल्ने
भएको छ ।
मैलुङदेखि स्याफ्रुबेसीसम्मको
१६ किलोमिटर ट्र्याक खोल्ने
जिम्मेवारी पाएको नेपाली सेनाले
७ किलोमिटर डबल
लेन, ८ किलोमिटर सिंगल
लेन खोलिसकेको छ
भने १ किलोमिटर खोल्न
बाँकी छ ।
यसपछि गल्छी-बेत्रावती-मैलुङ-स्याफ्रुबेसी-रसुवागढी जोड्ने उक्त सडक
हुँदै राजधानी काठमाडौंबाट चीनको
केरुङ करिब ४
घन्टामै पुगिनेछ । चीन सरकारले सन्
२०२० सम्ममा सिगात्सेबाट केरुङसम्म रेल
ल्याउने गरी तयारी गरेको
छ ।
उक्त सडकखण्ड ट्र्याक खोल्ने
जिम्मेवारी पाएका मेजर सञ्जय
केसीले मैलुङबाट स्याफ्रुबेसीसम्मको सडकखण्ड जोड्न
अब एक किलोमिटर मात्र
बाँकी रहेको र
उक्त काम असारभित्रै सम्पन्न गर्ने
जानकारी दिनुभयो । निर्माणाधीन सडक
पासाङल्यामु राजमार्ग वेत्रावती-धुन्चे-स्याफ्रुबेसीको वैकल्पिक मार्ग
हो । नयाँ
सडक बनेपछि उत्तर
(चीनको केरुङ)-दक्षिण
(भारतको ठोरी) जोडिनेछ जुन
त्रिदेशीय सडक जोड्ने सबैभन्दा छोटो
सडक हुनेछ ।
उक्त खण्ड एउटा
पनि घुम्ती सडक
नहुनेगरी बनाइएको छ ।
उहाँले अन्नपूर्णसँग भन्नुभयो, ‘निर्माणाधीन सडक
डेडिकेटेड डबल लेनको अर्थात् ९
मिटर चौडाइको हुनेछ
। विगतजस्तो विस्फोटक पदार्थ
र इन्धनको अभाव
नभएकाले अब काम समयमै
सकिनेछ ।' नेपाली
सेनाको विकास निर्माण निर्देशनालयका प्रमुख
उद्धव बिष्टले सबै
सडक डबल लेन
निर्माणको काम सकेर कात्तिकभित्रै सडक
विभागलाई हस्तान्तरण गर्ने जानकारी दिनुभयो ।
सडक हस्तान्तरण गरेपछि
विभागले कालोपत्रेको काम अघि बढाउनेछ ।
विभागबाट उक्त खण्डका प्रमुख
प्रकाश भण्डारीले मुआब्जाको काम
भइरहेको र सेनाबाट हस्तान्तरण हुनासाथ कालोपत्रेका लागि
प्रक्रिया अघि बढाउने जानकारी दिनुभयो ।
वैकल्पिक उक्त मार्ग निर्माण सम्पन्न भएपछि
गल्छीदेखि नाका रहेको स्थान
रसुवागढीको लम्बाई ८४ किलोमिटर हुनेछ
। स्थलगत निरीक्षणका लागि
पुगेको संसद्को विकास
समितिका सभापति रवीन्द्र अधिकारीले मैलुङ
स्याफ्रुबेसी सडकले उत्तर-दक्षिण
जोडेपछि उक्त सडक ‘लाइफ
लाइन' हुने भन्दै
सडकले त्रिदेशीय भूमिका
खेल्ने बताउनुभयो ।
-असारभित्रै मैलुङ-स्याफ्रुबेसी सडकको ट्र्याक
-सबैभन्दा छोटो त्रिदेशीय सडक
-उत्तरमा केरुङ-दक्षिणमा ठोरी जोड्निे
-सडकखण्ड घुम्तीरहित
-१ किलोमिटर ट्र्याक खोल्न बाँकी
उहाँले भन्नुभयो, ‘नाकामा
रसुवागढी उताको विकास (भन्सार
र अध्ययगमनको भवन
र सडक आदि)
हेर्दा नेपालतर्फ केही
काम भएकै छैन
। चीन सरकारले केरुङसम्म तीन
वर्षभित्र रेल ल्याउँदा सोअनुसारको सम्पूर्ण पूर्वाधार हामीले
पनि नेपालतर्फ निर्माण गरिसक्नुपर्ने चुनौती
बढेको पायौं ।'
उहाँले नेपालले गढीमा
अन्तर्राष्ट्रियस्तरको
भन्सार र त्यसका
लागि झन्डै तीन
वर्षअघि नै रसुवागढी भन्सार
एकीकृत कार्यालय बनाउन
लागे पनि सर्वोच्च अदालतमा मुद्दा
परेकाले अझै काम हुन
नसक्नु लज्जास्पद भएको
प्रतिक्रिया दिनुभयो ।
रसुवाका सांसद
जनार्दन ढकालले गल्छीदेखि मैलुङ-स्याफ्रुबेसी हुँदै रसुवागढीसम्मको सडकलाई
उच्च रणनीतिक सडकका
रूपमा लिइएकाले गढीलाई
दोस्रो अन्तर्राष्ट्रिय ठूलो
नाका बनाउन नेपाल
सरकारले कत्ति पनि ढिलो
गर्नु नहुनेमा जोड
दिनुभयो ।
उहाँले भन्नुभयो, ‘केरुङसम्मको स्थलगत
निरीक्षणले नेपालले नाका र नाकासम्मका भौतिक
पूर्वाधार निर्माणका लागि आवश्यक ऐनकानुन सच्याएर फटाफट
काम अघि बढाउनुपर्ने चुनौती
थपेको छ ।'
नेपाल र चीन
सरकारबीच रसुवागढीदेखि स्याफ्रुबेसीसम्मको
१६ किलोमिटर सडकलाई
९ मिटर चौडाइको डबल
लेन सडक कालोपत्रे गर्नेसम्मको हालैको
सम्झौताबमोजिम
काम अघि बढाएको
छ ।
गोसाइँकुण्ड गाउँपालिकाका अध्यक्ष कैसाङ
नोर्पु तामाङले सुख्खा
क्वारेन्टाइन, भन्सार, अध्यागमन र
बन्दरगाह निर्माणका लागि सरकारले तत्काल
विनारोकावट कामलाई अघि बढाएर
दुई वर्षभित्रै सम्पन्न गर्ने
वातावरण बनाउन आग्रह गर्नुभयो ।
- See more at: http://annapurnapost.com/news/73688#sthash.W1dEtWpi.dpuf
-असारभित्रै मैलुङ-स्याफ्रुबेसी सडकको ट्र्याक
-सबैभन्दा छोटो त्रिदेशीय सडक
-उत्तरमा केरुङ-दक्षिणमा ठोरी जोड्निे
-सडकखण्ड घुम्तीरहित
-१ किलोमिटर ट्र्याक खोल्न बाँकी
अब काठमाडौंबाट चार घन्टामै केरुङ !
रसुवा : काठमाडौंलाई
चीनसँग जोड्ने दुई देशको उच्च रणनीतिक महत्ववको सबैभन्दा छोटो सडक
असारभित्रै खुल्ने भएको छ । मैलुङदेखि स्याफ्रुबेसीसम्मको १६ किलोमिटर
ट्र्याक खोल्ने जिम्मेवारी पाएको नेपाली सेनाले ७ किलोमिटर डबल लेन, ८
किलोमिटर सिंगल लेन खोलिसकेको छ भने १ किलोमिटर खोल्न बाँकी छ । यसपछि
गल्छी-बेत्रावती-मैलुङ-स्याफ्रुबेसी-रसुवागढी जोड्ने उक्त सडक हुँदै
राजधानी काठमाडौंबाट चीनको केरुङ करिब ४ घन्टामै पुगिनेछ । चीन सरकारले सन्
२०२० सम्ममा सिगात्सेबाट केरुङसम्म रेल ल्याउने गरी तयारी गरेको छ ।
उक्त सडकखण्ड ट्र्याक खोल्ने जिम्मेवारी
पाएका मेजर सञ्जय केसीले मैलुङबाट स्याफ्रुबेसीसम्मको सडकखण्ड जोड्न अब एक
किलोमिटर मात्र बाँकी रहेको र उक्त काम असारभित्रै सम्पन्न गर्ने जानकारी
दिनुभयो । निर्माणाधीन सडक पासाङल्यामु राजमार्ग
वेत्रावती-धुन्चे-स्याफ्रुबेसीको वैकल्पिक मार्ग हो । नयाँ सडक बनेपछि
उत्तर (चीनको केरुङ)-दक्षिण (भारतको ठोरी) जोडिनेछ जुन त्रिदेशीय सडक
जोड्ने सबैभन्दा छोटो सडक हुनेछ । उक्त खण्ड एउटा पनि घुम्ती सडक नहुनेगरी
बनाइएको छ ।
उहाँले अन्नपूर्णसँग भन्नुभयो,
‘निर्माणाधीन सडक डेडिकेटेड डबल लेनको अर्थात् ९ मिटर चौडाइको हुनेछ ।
विगतजस्तो विस्फोटक पदार्थ र इन्धनको अभाव नभएकाले अब काम समयमै सकिनेछ ।'
नेपाली सेनाको विकास निर्माण निर्देशनालयका प्रमुख उद्धव बिष्टले सबै सडक
डबल लेन निर्माणको काम सकेर कात्तिकभित्रै सडक विभागलाई हस्तान्तरण गर्ने
जानकारी दिनुभयो ।
सडक हस्तान्तरण गरेपछि विभागले
कालोपत्रेको काम अघि बढाउनेछ । विभागबाट उक्त खण्डका प्रमुख प्रकाश
भण्डारीले मुआब्जाको काम भइरहेको र सेनाबाट हस्तान्तरण हुनासाथ कालोपत्रेका
लागि प्रक्रिया अघि बढाउने जानकारी दिनुभयो । वैकल्पिक उक्त मार्ग निर्माण
सम्पन्न भएपछि गल्छीदेखि नाका रहेको स्थान रसुवागढीको लम्बाई ८४ किलोमिटर
हुनेछ । स्थलगत निरीक्षणका लागि पुगेको संसद्को विकास समितिका सभापति
रवीन्द्र अधिकारीले मैलुङ स्याफ्रुबेसी सडकले उत्तर-दक्षिण जोडेपछि उक्त
सडक ‘लाइफ लाइन' हुने भन्दै सडकले त्रिदेशीय भूमिका खेल्ने बताउनुभयो ।
-असारभित्रै मैलुङ-स्याफ्रुबेसी सडकको ट्र्याक
-सबैभन्दा छोटो त्रिदेशीय सडक
-उत्तरमा केरुङ-दक्षिणमा ठोरी जोड्निे
-सडकखण्ड घुम्तीरहित
-१ किलोमिटर ट्र्याक खोल्न बाँकी
उहाँले भन्नुभयो, ‘नाकामा रसुवागढी उताको
विकास (भन्सार र अध्ययगमनको भवन र सडक आदि) हेर्दा नेपालतर्फ केही काम भएकै
छैन । चीन सरकारले केरुङसम्म तीन वर्षभित्र रेल ल्याउँदा सोअनुसारको
सम्पूर्ण पूर्वाधार हामीले पनि नेपालतर्फ निर्माण गरिसक्नुपर्ने चुनौती
बढेको पायौं ।' उहाँले नेपालले गढीमा अन्तर्राष्ट्रियस्तरको भन्सार र
त्यसका लागि झन्डै तीन वर्षअघि नै रसुवागढी भन्सार एकीकृत कार्यालय बनाउन
लागे पनि सर्वोच्च अदालतमा मुद्दा परेकाले अझै काम हुन नसक्नु लज्जास्पद
भएको प्रतिक्रिया दिनुभयो ।
रसुवाका सांसद जनार्दन ढकालले गल्छीदेखि
मैलुङ-स्याफ्रुबेसी हुँदै रसुवागढीसम्मको सडकलाई उच्च रणनीतिक सडकका रूपमा
लिइएकाले गढीलाई दोस्रो अन्तर्राष्ट्रिय ठूलो नाका बनाउन नेपाल सरकारले
कत्ति पनि ढिलो गर्नु नहुनेमा जोड दिनुभयो ।
उहाँले भन्नुभयो, ‘केरुङसम्मको स्थलगत
निरीक्षणले नेपालले नाका र नाकासम्मका भौतिक पूर्वाधार निर्माणका लागि
आवश्यक ऐनकानुन सच्याएर फटाफट काम अघि बढाउनुपर्ने चुनौती थपेको छ ।' नेपाल
र चीन सरकारबीच रसुवागढीदेखि स्याफ्रुबेसीसम्मको १६ किलोमिटर सडकलाई ९
मिटर चौडाइको डबल लेन सडक कालोपत्रे गर्नेसम्मको हालैको सम्झौताबमोजिम काम
अघि बढाएको छ ।
गोसाइँकुण्ड गाउँपालिकाका अध्यक्ष कैसाङ
नोर्पु तामाङले सुख्खा क्वारेन्टाइन, भन्सार, अध्यागमन र बन्दरगाह
निर्माणका लागि सरकारले तत्काल विनारोकावट कामलाई अघि बढाएर दुई वर्षभित्रै
सम्पन्न गर्ने वातावरण बनाउन आग्रह गर्नुभयो ।
No comments:
Post a Comment