पत्र पत्रिका बाट -साभारhttp://annapurnapost.com/news-details/80132
काठमाडौं : सडक विभाग र नेपाली सेनाले
निर्माण गरिरहेका उत्तर-दक्षिण लोकमार्गका विभिन्न पाँच सडकखण्डमा हालसम्म ६
अर्ब रुपैयाँ खर्च भएको छ । राष्ट्रिय गौरवका आयोजनाअन्तर्गत कालिगण्डकी
करिडोर, कोसी करिडोर र कर्णाली करिडोरमा हालसम्म ६ अर्ब १३ करोड रुपैयाँ
खर्च गरेर औसतमा ३० प्रतिशत प्रगति भएको छ । यो प्रगतिमा कर्णाली
करिडोरअन्तर्गत नेपाली सेनाले निर्माण गरिरहेको खुलालु-सिमीकोट सडकको
हालसम्मको प्रगति जोडिएको छैन । सडक विभागअन्तर्गत सञ्चालन भएका अन्य
पाँचवटा सडकमा साढे पाँच अर्ब रुपैयाँभन्दा बढी खर्च भएको छ ।
सरकारले राष्ट्रिय गौरवका आयोजनामा राखी
यी तीनवटै मार्गको पाँचवटा खण्डका लागि गत आव २०७२/७३ मा दुई खर्ब ३१ करोड
६५ लाख रुपैयाँ विनियोजन गरेको थियो । उक्त रकमबाट दुई अर्ब २४ करोड
रुपैयाँ खर्च भएको राष्ट्रिय योजना आयोगको गत आवको प्रगति विवरणमा उल्लेख छ
।
सडक विभागले कालिगण्डकी करिडोरमा बेनी-जोमसोम र गैंडाकोट-पाल्पा गरी दुईवटा खण्डमा काम गरिरहेको छ । कोसी करिडोरमा खाँदबारीबाट किमाथांकासम्म र कर्णाली करिडोरमा हिल्सा सिमिकोट खण्डमा पनि सडक विभागले नै काम गरिरहेको छ ।
सडक विभागले कालिगण्डकी करिडोरमा बेनी-जोमसोम र गैंडाकोट-पाल्पा गरी दुईवटा खण्डमा काम गरिरहेको छ । कोसी करिडोरमा खाँदबारीबाट किमाथांकासम्म र कर्णाली करिडोरमा हिल्सा सिमिकोट खण्डमा पनि सडक विभागले नै काम गरिरहेको छ ।
सडक विभागअन्तर्गत सञ्चालित अन्य पाँच सडकमा साढे पाँच अर्ब रुपैयाँभन्दा बढी खर्च भएको छ ।
कोसी, कर्णाली र कालिगण्डकी करिडोरका तीन
सडक आयोजनामध्ये नेपाली सेनाले पनि कर्णाली करिडोरअन्तर्गको खुलालु-सिमिकोट
खण्डका काम गरिरहेको छ । नेपाली सेनाले निर्माण गरिरहेको एक सय ९६
किलोमिटरको यो सडकखण्डमा हालसम्म ४५ करोड ६२ लाख खर्च भइसकेको छ । नेपाली
सेनाले निर्माण गरिरहेको यो सडकको दुई अर्ब ८४ करोड रुपैयाँ लागत अनुमान
गरिएको छ । आव २०६५/६६ बाटै यो सडक निर्माणको काम सुरु भएको भए पनि अझैसम्म
यो सडक सम्पन्न गर्ने लक्ष्य अगाडि सारिएको छैन । यो सडक पूरा हुने समय
यकिन नभएको सेनाले जानकारी दिएको छ । यो सडकमा सेनाले हालसम्म २२ किमि
सडकमा यातायात सञ्चालन नै गरिसकेको छ ।
विभागले निर्माण गरिरहेको चीन जोड्ने
व्यापारिक महत्वका यी सडकमा विस्फोटक पदार्थ नपाउनु मुख्य समस्या रहेको सडक
विभागका महानिर्देशक गोपाल सिग्देलले बताए । उनले भने, ‘मित्रराष्ट्र
चीनसँग व्यापार बढउने र सुदूर उत्तरी भेगका जनतालाई राज्यबाट प्रदान गरिने
यातायात तथा अन्य सुविधा दिने उद्देश्यले सडक निर्माण सुरु भएको हो । यो
सडक निर्माणमा देखिएको मुख्य समस्या नै विस्फोटक पदार्थ नपाउनु हो ।
हिमाली जिल्लामा चिसो मौसममा काम गर्न
नसक्ने, काम गर्न सकिने मौसममा पनि दक्ष जनशक्तिको अभाव हुने, लागत
योजनाभन्दा न्यून बजेट विनियोजन हुने लगायतसमस्या रहेको सडक विभागले
जानकारी दिएको छ । ०००
०००
उत्तर-दक्षिण लोकमार्गको हालसम्म प्रगति
सडकको नाम दूरी (किमिमा) हालसम्मको खर्च (रुपैयाँमा) भौतिक प्रगति (प्रतिशतमा)
कालिगण्डकी करिडोर १८६ २ अर्ब ९ करोड ३३ लाख १०
गैंडाकोट-पाल्पा २४९ १ अर्ब ६० करोड ६६ लाख २८ कोसी करिडोर १६२ १ अर्ब ६६ करोड २८ लाख ४७
कर्णाली करिडोर ९५ ३ अर्ब १५ करोड ५० लाख १३
खुलालु-सिमिकोट १९६ ४५ करोड ६२ लाख -
स्रोत ः सडक विभाग/नेपाली सेना
०००
उत्तर-दक्षिण लोकमार्गको हालसम्म प्रगति
सडकको नाम दूरी (किमिमा) हालसम्मको खर्च (रुपैयाँमा) भौतिक प्रगति (प्रतिशतमा)
कालिगण्डकी करिडोर १८६ २ अर्ब ९ करोड ३३ लाख १०
गैंडाकोट-पाल्पा २४९ १ अर्ब ६० करोड ६६ लाख २८ कोसी करिडोर १६२ १ अर्ब ६६ करोड २८ लाख ४७
कर्णाली करिडोर ९५ ३ अर्ब १५ करोड ५० लाख १३
खुलालु-सिमिकोट १९६ ४५ करोड ६२ लाख -
स्रोत ः सडक विभाग/नेपाली सेना
No comments:
Post a Comment