“मान्छेको ज्यान गएको गयै छ, तर ठेकेदार र
सडक विभागको लापरबाही उस्तै छ”, पूर्व उद्योगमन्त्री एवं पाल्पा–२ का
सांसद् सोमप्रसाद पाण्डे भन्छन् । यो बाटोसँगै जोड्न गत पुसमा दोभान खोलामा
पुलको शिलान्यास भएको थियो । त्यसको काम पनि सुस्त छ ।
जोखिम क्षेत्र छल्न रूपन्देहीको खैरेनीबाट
गोठादी, झ्डेवाहुँदै पाल्पाको बाँसटारीस्थित राजमार्गमा जोड्ने सडक, र
चरंगेबाट ज्यामिरेहुँदै झ्ुम्सा जोड्ने सडकलाई पनि विकल्पका रूपमा हेरिएको
छ । तर, यी कुरैमा सीमित छन् । “यी लामा बाटाभन्दा व्यावहारिक सुरुङ्ग
मार्ग नै हो”, पाण्डे भन्छन् ।
पाण्डेकै पहलमा सडक बाटोको विकल्पमा केपी ओली नेतृत्वको सरकारले नीति तथा कार्यक्रममा सुरुङ्ग मार्ग अध्ययन र निर्माणका लागि रु.५ अर्ब बजेट विनियोजन गरेको थियो । तर, सरकार परिवर्तनसँगै सुरुङको कुरा पनि सेलाएको छ । “अहिले त त्यो बजेट नै देखिंदैन”, पाण्डे भन्छन् ।
पाण्डेकै पहलमा सडक बाटोको विकल्पमा केपी ओली नेतृत्वको सरकारले नीति तथा कार्यक्रममा सुरुङ्ग मार्ग अध्ययन र निर्माणका लागि रु.५ अर्ब बजेट विनियोजन गरेको थियो । तर, सरकार परिवर्तनसँगै सुरुङको कुरा पनि सेलाएको छ । “अहिले त त्यो बजेट नै देखिंदैन”, पाण्डे भन्छन् ।
No comments:
Post a Comment